Si primavara vine cu noi decizii!



A trecut deja foarte mult timp de cand am scris ultima data pe blog, dar pentru ca am o prietena de nadejde, am hotarat ca, incetul cu incetul, sa ma reapuc de treaba asta. Nu ma astept sa fie usor pentru ca mi-am iesit din mana destul de serios in ceea ce priveste scrisul, dar parca devine ceva mai antrenant cand ma gandesc la asta ca la o noua provocare.

Primavara este un inceput bun pentru a lua noi decizii si de a face noi planuri, nu neaparat pe termen lung sau mediu, chiar si pe termen scurt este foarte ok pentru ca asta reprezinta sansa de a analiza mai bine ceea ce avem nevoie si urgenta cu care vine acea nevoie.

So, de ce sa o mai lalaim, este primavara, deci sa inceapa simfonia cuvintelor! Wish me luck J!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...