Si primavara vine cu noi decizii!



A trecut deja foarte mult timp de cand am scris ultima data pe blog, dar pentru ca am o prietena de nadejde, am hotarat ca, incetul cu incetul, sa ma reapuc de treaba asta. Nu ma astept sa fie usor pentru ca mi-am iesit din mana destul de serios in ceea ce priveste scrisul, dar parca devine ceva mai antrenant cand ma gandesc la asta ca la o noua provocare.

Primavara este un inceput bun pentru a lua noi decizii si de a face noi planuri, nu neaparat pe termen lung sau mediu, chiar si pe termen scurt este foarte ok pentru ca asta reprezinta sansa de a analiza mai bine ceea ce avem nevoie si urgenta cu care vine acea nevoie.

So, de ce sa o mai lalaim, este primavara, deci sa inceapa simfonia cuvintelor! Wish me luck J!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

50 de lucruri uimitoare despre corpul uman…

100 de ciudățenii ale lumii...