Addicted to House MD...

 

Primul pas spre reabilitare este să accepți faptul că ești dependent... stop cadru... nu că eu aș fi dependentă de droguri sau alte minunății. Cu mine treaba este mai colorată, dacă pot spune așa... eu am un crush pentru serialul  House MD, este absolut delicios. Dacă ar fi să aleg între acest serial și o savarină... ei bine cum savarina îngrașă, aș schimba-o fără să mai stau pe gânduri cu House, desigur. 

În acest serial găsiți de toate, ironie, situații neașteptate împinse dincolo de limitele normale, morale chiar imorale (dacă nu a existat așa ceva nici o grijă că l-a inventat House) ironie, muzică excepțională, glume din cele mai originale, am menționat cumva iroanie?... mult sânge (că doar este vorba despre un serial cu doctori, așa că vă dau un pont, dacă stați prost cu stomacul nu mâncați în timp ce vă uitați la acest serial, s-ar putea să aveți surprize :D) și ca să fie rețeta completă avem și ceva love în propoziție, pe lângă limbajul foarte colorat și plin de eufemisme și metafore din cele mai inteligente... ce mai un adevărat tort tiramisu. 

Acum, pentru că am vizionat acest serial de cel puțin 9 ori (7 sezoane și e on going)... după cum spuneam... dependență... am decis să mă mai uit și la alt ceva, doar că acum am rămas în pană de idei... Drept să spun acum sunt mai mult într-o misiune de recunoaștere, îmi bag năsucul mai prin toate serialele pe care le am la îndemână că poate, poate o să găsesc vreo prăjitură exotică, tort, înghețată, ceva care să îmi atragă atenția exact cum vinul atrage musculițele bețive... așa că pentru o perioadă de timp voi fi în modul search.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...