Eu cred...


Eu Cred...
Că nu trebuie să ne schimbăm prietenii, dacă înțelegem că prietenii se schimbă.

Eu Cred... 
Că indiferent de cât de bun este un prieten, el tot te va răni din când în când, iar tu trebuie să-l ierți pentru asta.

Eu Cred...
Că o prietenie adevărată continuă să crească, chiar și la distanțele cele mai mari.

Eu Cred... 
Că îmi ia foarte mult timp să devin persoana care aș vreau să fiu.

Eu Cred... 
Că poți merge în continuare, mult timp, după ce ai cerzut că nu mai poți.

Eu Cred...
Că suntem responsabili de ceea ce facem, indiferent de ceea ce simțim.

Eu Cred...
Că prietenul meu și cu mine putem face orice sau nimic și totuși să ne distrăm deminune.


Eu Cred...
Că uneori oamenii de la care te așteptai să te lovească, atunci când ai căzut, vor fi aceia care te vor ajuta să te ridici.

Eu Cred... 
Că maturitatea are mai mult de aface cu genurile de experiențe pe care le-ai încercat, decât cu câte aniversări ai sărbătorit.

Eu Cred... 
Că nu întotdeauna este suficient să fii iertat de ceilalți, câteodată trebuie să înveți să te ierți pe tine însuți.

Eu Cred...
Că trecutul nostru și circumstanțele poate că au inluențat cine suntem acum, dar numai noi purtăm răspunderea pentru cine vom deveni.

Eu Cred...
Că și atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când un prieten te cheamă în ajutor, vei găsi în tine forța să-l susții.

Eu Cred...
Că diplomele atârante pe perete, nu te transformă autotmat într-o ființă umană decentă.

Eu Cred...
Că oamenii cei mai fericiți nu au parte de lucrurile cele mai bune dar pot obține totul din cele pe care le au. 
   




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...