Nisipul viu...


 Am redescoperit faptul că email-ul meu este o inepuizabilă sursă de „inspirație, am sute de mesaje necitie, dar prin care mai arunc un ochi din când în când, atunci când mă plictisesc. Trebuie să recunosc faptul că fug, oarecum, de a deschide „căsuța poștală” pentru că știu ce mă așteaptă... multe ore petrecute pe scaun în fața Pc-ului și, implicit, tata care îmi suflă în ceafă, și-mi șoptește suav precum crivățul: „Noi ce mai mâncăm azi?”… Binânțeles că trebuie să-mi sacrific timpul dedicat lecturii în favoarea bucătăritului că altfel „crvățul” suflă și mai rău… dacă mă înțelege-ți…
Oricum, revenind la mioarele noastre, prin minuatele mele mesaje am descoperit câteva imagini inedite pe care vă las să le studiați cu atenție...

Vizionare plăcută...






































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...