O cură cu LoTR....


De două săptămâni de când m-a luat răceala, am decis să reiau firul filmului Lord Of The Rings... extended version, să văd și eu, ca orice om curios, ce a exclus regizorul din film înainte de al prezenta publicului. Buba problemei este că au tercut câțiva ani sănătoși de la ultima vizionare a trilogiei, motiv pentu care am cam uitat întraga acțiune a filmului... Dar cum un film cu 13 nominalizări la premiile oscar, din care a obținut patru, nu se poate uita în întregime, uitate au fost numai anumite detalii, pe care le-am redescoperit și implicit am mai descoperit că nu mi-am dat seama care sunt părțile nou introduse în propblemă. Trebuie să recunosc, însă, că în ultima parte a trilogiei am făcut, însfârșit, marea descoperire a minunatelor minute în plus. 
Da... sunt foarte încântată că, totuși, nu m-a lăsat memoria așa de tânără... deci încă mai pot să sper că nu mă paște bătrânețea și prietenul ei bun cu un nume hot... Alzheimer.

...terbuie să adaug că pozele postate pe blog sunt încărcate din computerul meu. Le am de mult timp și nu le cunosc sursele...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...