Răceala și filmele...


Săptămâna asta am fost cam răcită, drept dovadă că vermea schimbătoare, și nu numai, te afectează când îți este lumea mai dragă, iar pentru că lucrurile pe care le poți face în această situațe sunt limitate, eu am recurs la un index sau mai bine spus la un top al filmelor și serialelor de care nu pot să mă plictisesc nici chiar dacă aș vrea. Pentru că îmi este imposibil să să mă decid care este pe primul loc și care este pe ultimul, am decis să le ofer tuturor locul I cu promisiunea că nu își vor schimba statutul de privilegiate.

Lista aleatorie de filme de mai jos o recomand tuturor:

-          trilogia, în curând cvadrilogia– Pirates of the Caribbean
-          trlogia- Lord of The Rings
-          What dreams may come
-          Dracula (1992) mi se pare cea mai rușită variantă
-          Interview with a vampire
-          The fifth element
-          The sixth sense
-          The iron mask (1998)
-          Shakespeare in love
-          Edward scissorhands
-          Leon
-          Ladyhawke (1985)
-          The green mile
-          Joe Black
-          Vidoque
-          The mask of Zorro
-          Desperado (1995)
-          Sleepy Hollow
-          Sweet November (2001)
-          The notebook
-          Fatal Instinct
-          cvadrilogia - Die hard
-          cvadrilogia – Lethal weapon
-          Braveheart (1995)
-          Constantine
-          A knight’s tale (2001)
-          10 things I hate about you (1999)
-          Mr.&Mrs. Smith
-          Don Juan DeMarco (1994)
-          Grease ( prima parte este cea mai reușită, din punctual meu de vedere)
-          Marely & Me (2008)
-          Robin Hood Men in Tights (1993) – după părerea mea este o parodie foarte reușită, thumb up
-          Serendipity
-          Dancing with the wolves
-          The Devil’s Advocate
-          Top Gun
-          You’ve Got mail
-          Pretty Woman
-          District B13 (2004)
-          Finding neverland
-          Transformesrs (1,2)
-          Public Enemies
-          Inception
-          The Gladiator
-          The blind side
-          The proposal
-          Definitely, Maybe
-          Night at the museum (1 și 2)
-          Rush hour (1 și 2 recomand în principal)
-          Seven pounds
-          Slumdog milionaire
-           The curious case of Benjamin Button
-          The dark Knight
-          The Mummy
-          Indiana Jones and the Kingdom of the Skull (2008)
-          The bucket list (2007)
-          The ugly truth
-          Old dogs
-          Hachiko: A dog tory
-          Sherlck Holmes (2009)
-          Avatar ( dar trebuie vazut numai 3D, altfel apare posibilitatea să nu pară prea interesant)

Mergând pe principul „gusturile nu se discută”, aceasta este lista mea cu filme preferate... până în acest moment, desigur, lista se va mai mări pe viitor.








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...