Mersul la sala nu e moft e sanatate!


Sunt deja 8 luni de cand frecventez, cu regularitate, sala si pot sa spun ca este una dintre cele mai bune decizii pe am luat-o anul trecut.  Initial am mers doar o data pe saptamana, dar dupa doua luni, cand am inceput sa ma obisnuiesc cu ritmul si cu modul in care ma facea sa ma simt, am inceput sa merg mai des. De la o singura zi pe saptamana, acum, am ajuns sa merg in fiecare zi si incerc sa mentin acest ritm. Nu vreau nici sa exagerez pentru ca nu este indicat si oricum ritmul asta mai este intrerupt, din cand in cand, si de lucruri neprevazute.

Pe mine, una, m-a impins spre sala greutatea. Eu nu vorbesc de greutatea in plus ci de cea in minus, da, se poate si asa. La aproape 30 de ani aveam doar 45 kg, ceea ce nu este prea ok, asa ca trebuia sa fac ceva. Salvarea a venit de la cea mai buna prietena a mea, care frecventa, deja, sala din acelasi motiv. M-a ajutat sa iau decizia iar restul a trebuit sa vina de la mine. Asa ca dupa 8 luni de sala, am ajuns, insfarsit, la 50 kg…still can’t believe it! Bineinteles ca aud destul de des intrebarea “De ce te duci tu la sala ca oricum esti slaba?” si, ca de obicei, trebuie sa explic faptul ca sala nu este doar pt o anumita categorie de personae ci este pentru toata lumea.

Oricum, stilul asta de viata ma prinde bine rau si in afara faptului ca ma ajuta, in reglarea greutatii, ma mentine si in forma si sanatoasa, si nu doar fizic ci si psihic, ceea ce este neasteptat de bine pentru timpurile astea. Beneficiile mersului la sala sunt nenumarate, dar trebuie depasit hopul acela de lene, in care gasim scuze sa incepem de maine.

La sala pe care o frecventez eu sunt cei mai misto oameni, incepand cu personalul care este super calificat si terminand cu cei care vin aici. Sunt oameni super saritori, daca ai nevoie de o informatie sau nu stii cum functioneaza un aparat, imediat se gaseste cineva care sa te ajute. La sala asta chiar functioneaza bine respectul si ajungi sa mergi si de drag, nu doar din motive evidente pentru care oricine s-ar apuca de sala.

Ca in multe alte lucruri, primul pas este cel mai important iar restul poate veni, pur si simplu, de la sine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Templul plăcerilor interzise... Kandariya Mahadeva

Oboseala își cere tributul...